Verbeterde dienstverlening Collectclub.nl - Postzegelblog

Verbeterde dienstverlening Collectclub.nl

10

Sinds 10 januari heeft PostNL de Clollect Club webshop opgenomen in de PostNL-webshop. Sindsdien hebben we van verschillende Postzegelblog lezers te horen gekregen dat ze soms moeite hebben om op de nieuwe website de postzegels te vinden waar ze naar op zoek zijn. Dit kan natuurlijk een kwestie van gewenning zijn, maar we zijn benieuwd wat jouw ervaringen zijn.

De wijzing biedt volgens PostNL de volgende mooie voordelen:

Voordelen

• Naast alle postzegelproducten biedt de PostNL-webshop een breder assortiment producten. Je kunt hier bijvoorbeeld heel gemakkelijk je eigen Persoonlijke Postzegels maken.
Daarnaast kun je hier terecht voor onder andere VVV Cadeaukaarten, enveloppen en pakketdozen.
• Op collectclub.nl betaalde je verzendkosten voor bestellingen onder de 25 euro. Deze verzendkosten komen in PostNL-webshop te vervallen.
• Heb je een account? Dan kun je je bestelhistorie online bekijken.
• De PostNL-webshop is gemakkelijk te gebruiken op je tablet of smartphone.

De vernieuwde Collect Club website is hier te bezoeken postnl.nl/collect

Zoals aangegeven zijn wij erg benieuwd naar jouw ervaringen op deze nieuwe website. Laat het ons weten bij de reacties van dit artikel.

Gratis online postzegelcatalogus

Kijk in onze catalogus voor meer postzegels
Nederland



Nieuwsgierig naar de nieuwste postzegel- en postzegelproducten?

Kijk dan bij Collect Club.

Beoordeel met 1 sterBeoordeel met 2 sterrenBeoordeel met 3 sterrenBeoordeel met 4 sterrenBeoordeel met 5 sterren (3 stemmen, gemiddeld: 3,00 uit 5)
Laden...
PrintSchrijf een reactie

Tags bij dit artikel

Reacties (10) Schrijf een reactie

  • Henk Bakker op 19 februari 2018 om 14:54

    Het is geen gewenning dit is een drama. Je zoek je te pletter.

  • Johan Roland op 19 februari 2018 om 16:03

    Ik vind het een vreselijke toestand. De Collect-site ging nog wel, maar dit is echt helemaal niks. Duidelijk is dat de postzegels steeds verder “vervaagd”. Het lijkt me een kwestie van een paar jaar, dan is dit product weg. Zeker als er te weinig inkomsten zijn uit de persoonlijke postzegels. Deze “vernieuwing” is geen verbetering; integendeel!

  • Fer op 19 februari 2018 om 16:25

    Alles is in een grote bak gegooid.

  • Lars (ex-PostNL) op 19 februari 2018 om 20:39

    Het enige voordeel dat ik aan die nieuwe website zie is dat gewone consumenten nu misschien bijzondere/speciale postzegels gaan bestellen ipv 10 keer die blauwe Willem ‘1’.
    Dat is dus het enige voordeel. Verder vind ik het niks.
    Vind het ook vreemd dat ze dit gedaan hebben.
    Hier even een quote van PostNL van afgelopen december:
    “CollectClub is het meest winstgevende product binnen PostNL en goed voor een omzet van 20 miljoen per jaar.”

  • Chris op 20 februari 2018 om 07:27

    Met verbazing heb ik de site bekeken. Er zijn totaal geen navigatiemogelijkheden, behalve de knop: volgende pagina. Verder zie ik diverse afbeeldingen die helemaal niet laten zien hoe het product er uit ziet. pas wanneer je het aanklikt krijg je een werkelijke afbeelding.
    Dirk Kuitzegels van Caribisch Nederland staan er tussen zonder een verdere opmerking over gebruiksmogelijkheden. Zijn die nu ook in Nederland geldig? Ik denk het niet maar voor de niet-verzamelaar volstrekt onduidelijk.
    Ik kan me eigenlijk alleen maar voorstellen dat de omzet van de collectclub verschikkelijk in elkaar gezakt is door deze stap, maar misschien zie ik het verkeerd een heeft Lars gelijk dat de postzegelgebruiker nu leukere postzegels koopt.

  • Willem op 20 februari 2018 om 13:15

    Op zich is het niet onlogisch dat deze stap is gemaakt. Al langere tijd worden de postzegels niet meer verzonden vanuit de Collect Club in Groningen, maar vanuit Houten. Vanuit centralisatie en kostenbesparing ligt een geintegreerde website voor de hand. Een belangrijk voordeel is dat er nu geen verzendkosten meer worden berekend onder de EUR 25,–. De bestelhistorie is echter niet meegekomen met het samenvoegen van de verschillende accounts. De afgelopen tijd heb ik meerdere malen contact gehad omdat zaken niet goed liepen. Ik denk dat er de komende tijd nog wel verbeteringen worden doorgevoerd. Uit mijn ervaring weet ik ook dat men openstaat voor suggesties voor verbetering.

  • Hans op 26 februari 2018 om 20:56

    Het wordt steeds minder en minder, vorig jaar al verdween de mogelijkheid om in heel kleine letters een tekst toe te voegen, door de slechte druk kwaliteit dien ik nu zelf de tekst in het ontwerp te maken in 5x grotere letters, anders kun je het niet lezen. De website is sterk vereenvoudigd als je een foto wilt draaien op de site dan kan dat in 89 of 91 graden maar 90 graden ( dus precies een kwart slag) kan niet. dat is oud nieuws over de wijzigingen in 2017. de laatste wijzigingen zorgen ervoor dat je meer handelingen moet verrichten om een zegel te maken. Elke wijziging is een verslechtering gebleken, de reden van wijzigen is al geheel fout, immers er is geen klant geweest die zei wijzig de site maar, de wijzigingen zijn bedacht door postmedewerkers die waarschijnlijk niks hadden te doen.En verstand van postzegels of filatelie hebben ze ook totaal niet, laat staan van mensen.

  • Hans op 26 februari 2018 om 21:00

    Ik bedoelde dus de afdeling op de site waar je zelf zegels kunt maken.

  • Sjaak Sijbers op 6 maart 2018 om 09:50

    Helaas, helaas…..
    Geen touw meer aan vast te knopen !

  • Deirdre op 15 december 2018 om 09:18

    Ik heb een abonnement op postzegels, nadat ik enorm heb moeten (uit)zoeken hoe dit in zijn werk gaat.
    Echter is het ontzettend moeilijk om contact te krijgen met de club. E-mail staat er niet bij. Als je vragen ed hebt, en je stuurt via de site een E-mail, dan geeft post.nl niet thuis. Want Collect club is apart. Terwijl er op de site duidelijk staat dat het een onderdeel is van Post.nl.
    Ze mogen wel iets aan de communicatie.

Schrijf een reactie

(registratie is niet nodig)