In de reclame! - Postzegelblog

In de reclame!

5

P1010779_bewerkt-1.jpg

Sla ik zojuist Adformatie, het weekblad over reclame, marketing en media open en ja hoor: daar staan ze, de nieuwe 44 eurocent-postzegels. Zegels met, zoals in het begeleidend tekstje te lezen is, ‘iconen die niet meer weg te denken zijn uit het leven van de Nederlander.’

Of ik zelf zo ver wil gaan, nee. Maar ik moet wel bekennen dat ik ze erg fraai vind, deze nieuwe zegels. Fraai in hun eenvoud. Maar… afgaande op de reacties op het artikel hiervoor over dezelfde zegels, bekruipt mij toch het gevoel dat ik daarin op zijn zachtst gezegd redelijk alleen sta. 

Of komen er nu ook meer positieve commentaren los?! 

Gratis online postzegelcatalogus

Kijk in onze catalogus voor meer postzegels
Nederland



Nieuwsgierig naar de nieuwste postzegel- en postzegelproducten?

Kijk dan bij Collect Club.

Beoordeel met 1 sterBeoordeel met 2 sterrenBeoordeel met 3 sterrenBeoordeel met 4 sterrenBeoordeel met 5 sterren (Breng als eerste je stem uit.)
Loading...
PrintSchrijf een reactie

Gerrit Jan Hendriks is tekstschrijver en was van 2006 tot 2008 verbonden aan Postzegelblog.

Tags bij dit artikel

    Reacties (5) Schrijf een reactie

    • jochem op 14 december 2006 om 20:39

      misschien helpen deze betere plaatjes van de 10 van nederland 2007 op onze site (www.staatamsterdam.nl)maar natuurlijk ook op
      http://www.tntpost.nl/overtntpost/nieuwspers/persberichten/2006/12/design-iconen-postzegels.aspx

    • cees prins op 14 december 2006 om 23:59

      @Gerrit-Jan
      Je vindt ze zeker hartstikke mooi dat je ze 2x plaatst.
      Heineken longneck, icoon ?!?! , die dat bedacht heeft moeten ze een grote schop onder zijn jeweetwel geven.
      Die andere “iconen” kunnen m.i. net aan.

    • Gerrit Jan van Postzegelblog op 15 december 2006 om 01:22

      Cees, zoals je hebt kunnen lezen, vind ik ze wel mooi. Dat van die 2x plaatsen, dat had van alles van doen met een technisch probleem dat mij ver boven de pet ging.

    • bate hylkema op 15 december 2006 om 13:42

      Moderne gebruiksvoorwerpen van Nederlandse makelij in de meest uitgebreide des woords als o.a. wandelwagen, rookworst, spaarlamp en bakfiets staan op de nieuwe postzegels. TNT Post tracht postzegelplakkend en -sparend Nederland hier merkzaam op te maken.
      * Pas als men hier weet van heeft kunnen goed- of afkeurende uitspraken gedaan worden.
      * Het typisch Nederlandse van deze producten(Made in Holland)wordt door de gevarieerde aanwezigheid van het Nederlandse landschap met kenmerkende gebouwen op de achtergrond verbeeld.
      * Met deze vóórkennis zijn het geen raadselachtige postzegelafbeeldingen meer. Een oordeel kán hiermee beter inhoudelijk onderbouwd worden dunkt me.

    • Pieter op 17 december 2006 om 14:43

      Als deze zegels zo bekijk moet ik toch concluderen dat TNT ver geprivatiseerd is en dat de inkomsten niet alleen uit de zegelverkoop komt maar mede door reclame inkomsten van UNOX en HEINIKEN.
      Wie had dat ooit gedacht dat postzegels reclame billboards zouden worden.

    Schrijf een reactie

    (registratie is niet nodig)